سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرگولا چیست؟

نظر

برای رسیدن به پاسخ سوال پرگولا چیست؟ می‌توان گفت: پرگولا سازه‌ای پرکاربرد در محوطه سازیست که این روزها بیشتر در طراحی و اجرای تراس گاردن یا روف گاردن (بام سبز) و لنداسکیپ (باغ، حیاط ویلا و …) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سازه که طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است، فضایی مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات فراقت را ایجاد خواهد کرد.

پرگولا سازه‌ای مسقف بوده که بعضا بدون سقف هم قابل اجراست و اغلب نوع چوبی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار آن به گونه‌ایست که دارای تیرک‌هایی در چهار طرف یا دو طرف بوده و سقف برروی آن‌ها قرار خواهد گرفت؛ حتی سقف آن می‌تواند کاملا پوشیده، مشبک یا طرح‌دار باشد. به همین علت طراحی و اجرای پرگولا در مدل‌ها و طرح‌های متنوع امکان پذیر بوده و می‌توان این سازه را به نسبت سلیقه و مدلی که در نظر دارید سفارش دهید.

پرگولا چوبی یکی از پرطرفدارترین انواع سایبان بوده که با استفاده از پروفیل چوب پلاستیک نیز قابل اجراست؛ یکی از ویژگی‌های پرگولا این است که از قبل می‌توان مدل دلخواه را به راحتی انتخاب کرد. همچنین امکان سفارش آن برای کارفرما فراهم بوده و شما می‌توانید قبل از خرید سازه مورد نظر، طرح دلخواه را ارائه دهید تا پرگولا چوب پلاست شما طبق سلیقه و نظرتان آماده و اجرا شود.

همانطور که اشاره شد، پرگولا چوبی طرفداران بسیاری دارد و چه بسا که بتوان این سازه را با استفاده از متریالی همچون پروفیل چوب پلاستیک که آسیبی به طبیعت وارد نخواهد کرد، اجرا نمود. چوب پلاست محصولی نوین بوده که از تراشه‌های چوب، پلاستیک مرغوب و آرد مخصوص تولید می‌شود و برای ساخت این محصول، هیچ آسیبی به طبیعت و محیط زیست وارد نمی‌شود.