سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی باغ رستوران با محصولات نوین !

نظر

طراحی باغ رستوران با توجه به اینکه علاوه‌بر محیط بسته، از فضای باز برخوردار است، باید با محصولاتی اجرا شود که مختص فضای باز باشد. به این معنا که عناصری که قصد ساخت آنها را دارید، در صورت مجاورت دائم با هوای آزاد و فضای باز آسیب نبیند. بنابراین انتخاب محصول مناسب با این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است. شما باید قبل از هر اقدامی به تحقیق و بررسی در این زمینه پرداخته و با افرد حرفه‌ای مشورت نمایید.

پروفیل چوب پلاست همانطور که پیش‌تر ذکر شد، محصولی مختص فضای باز است. ضمن اینکه چند منظوره بوده و می‌توان از این متریال به صورت گسترده نه تنها در طراحی باغ رستوران که در روف گاردن ارزان، محوطه سازی باغ، ویلا و … استفاده کرد. اما چند منظوره بودن چوب پلاست به چه معناست؟ این محصول قابلیت طراحی و اجرای سازه‌های سبک مانند: آلاچیق چوبی، کلبه چوبی و پرگولا چوبی را دارد. همچنین در طراحی باغچه می‌توان از نرده چوبی با پروفیل چوب پلاست استفاده کرد.

علاوه‌براین در طراحی باغ رستوران با چوب پلاست می‌توان اطمینان حاصل کرد که سازه‌ها و عناصر اجرا شده، در صورت بارش پیاپی باران یا تابش متداوم نور خورشید آسیب نخواهند دید. این متریال بسیار مستحکم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. در برابر حمله حشرات و موریانه‌ها مقاوم بوده و آب یا رطوبت موجب آسیب یا پوسیدگی چوب پلاست نخواهد شد. شباهت بالای این محصول به چوب طبیعی باعث شده تا جایگزینی مناسب برای چوب باشد و به این ترتیب از آسیب به طبیعت نیز جلوگیری شود.