سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی فضای بام اداری به چه صورت است ؟

نظر

طراحی بام اداری به تازگی در کشور ما یکی از روش‌هایی محسوب می‌شود که به طور چشمگیری در افزایش کارآیی کارمندان تاثیری بسیار مثبت داشته است. شاید در کشورهای پیشرفته سالیان زیادیست که با روف گاردن فضایی مناسب برای کارمندان و کارکنان، جهت بالا بردن راندمان کاری استفاده می‌کنند. اما این پدیده در کشور ما به تازگی جایگاه خود را یافته است.

به‌علاوه این خود مسیری مثبت در جهت کاهش آلودگی شهرهای بزرگ به خصوص پایتخت است. چه بسا در اجرای آن محصولات دوستدار محیط زیست یعنی چوب پلاست بکار گرفته شود، قطعا تاثیر به سزایی در آسیب به محیط زیست و طبیعت خواهد داشت. همین باعث شده تا کشورهای پیشرفته نیز محصولات پایدار را به صورت گسترده در پروژه‌های بزرگ یا کوچک، جایگزین چوب یا دیگر متریال‌ها نمایند.

این روزها همچنین بیشتر کارکنان انتظار برخورداری از فضای کاری مد روز و مدرن را دارند که نور کافی و فضایی مناسب داشته باشد. محیطی اداری که به شما این امکان را می‌دهد تا سالنی جداگانه برای استراحت در طول روز و بین ساعات کاری داشته باشید. بنابراین می‌توانید پشت بام را به فضایی اداری تبدیل کرده و به این ترتیب از فضای غیر قابل استفاده آن، نهایت بهره را ببرید.